Reklámok

Uma Thurman hatalmasat bukott

Elképesztően hatalmasat bukott Uma Thurman új filmje, az Anyaság (Motherhood) Nagy-Britanniában, ahol az első vetítési napon az alkotást mindössze egyetlen egy ember látta. A rossz nyelvek szerint az az egy ember is a stáb valamelyik rokona lehetett, annyi azonban bizonyos, hogy alig 2600 forintot fizetett a jegyért. A mozijegyeladási helyzet azoban a következő napokra már valamennyit javult, mára már 12-en látták, így hozzávetőleg 28 ezer forintot kasszírozott a mű, mely az Egyesült Államokban is csak 8 millió forintot hozott, pedig a főszereplő Uma Thurmant a Bostoni Filmfesztiválon a legjobb színésznő díjával tüntették ki a filmben nyújtott alakításáért.

Uma Thurman amerikai színésznő

Reklámok

4 hozzászólás to “Uma Thurman hatalmasat bukott”

  1. kelemenmarc Says:

    Ez sokkoló. Pedig Thurman népszerű.

  2. meszarosmarton Says:

    Angliában is ? 😀

  3. Anka Says:

    az alakításával nincs gond, viszont a film tényleg kicsit unalmas és az alapsztori sem hívja fel magára a figyelmet, amiért az emberek késztetést éreznének, hogy megnézzék.
    lehetett volna poénosabb, amellett hogy drámai, volt is pár próbálkozás, de összességében egy olyan film, amire azt mondod: oké, és? mi ebben a pláne?
    tény, hogy ha költenem kellett volna erre a filmre, dühös lettem volna miatta, de így csak szép csendben fog feledésbe merülni..

  4. re Says:

    Nem népszerű sehol. Most kiderült. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s


%d blogger ezt kedveli: